ໃຫ້ນັກສຶກສາຮຽນຮູ້ກ່ຽວກັບເຄື່ອງມືທາງເອເລັກໂຕຣນິກໃນການເຂົ້າໃນການດຳເນີນ ແລະ ບໍລິຫານທຸລະກິດ ລວມທັງການຄ້າເອເລັກໂຕຣນິກ (ອີຄອມເມີດສ໌) ເພື່ອດໍາເນີນທຸລະກິດ ຫລື ການຄ້າ ໃນຍຸກເຕັກໂນໂລຊີຂໍ້ມູນຂ່າວສານ, ພ້ອມທັງສ້າງໂອກາດໃນການຕິດຕໍ່ພົວພັນທຸລະກິດຫາທຸລະກິດ, ການຊອກຫາລູກຄ້າດ້ວຍການພັດທະນາຮູບແບບ, ສ້າງກົນລະຍຸດ, ເຄື່ອງມືສະໜັບສະໜູນ.