ໃຫ້ນັກສຶກສາຮຽນຮູ້ກ່ຽວກັບເຄື່ອງມືທາງເອເລັກໂຕຣນິກໃນການເຂົ້າໃນການດຳເນີນ ແລະ
ບໍລິຫານທຸລະກິດ ລວມທັງການຄ້າເອເລັກໂຕຣນິກ (ອີຄອມເມີດສ໌) ເພື່ອດໍາເນີນທຸລະກິດ ຫລື
ການຄ້າ ໃນຍຸກເຕັກໂນໂລຊີຂໍ້ມູນຂ່າວສານ,
ພ້ອມທັງສ້າງໂອກາດໃນການຕິດຕໍ່ພົວພັນທຸລະກິດຫາທຸລະກິດ,
ການຊອກຫາລູກຄ້າດ້ວຍການພັດທະນາຮູບແບບ, ສ້າງກົນລະຍຸດ, ເຄື່ອງມືສະໜັບສະໜູນ.