ເພື່ອໃຫ້ນັກສຶກສາເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບການວິເຄາະຕະຫຼາດ, ຮູ້ວິເຄາະຈຸດດີ ແລະ
ຈຸດອ່ອນຈາກການນໍາໃຊ້ການວິເຄາະ SWOT; ສາມາດສ້າງຍຸດທະສາດການແຂ່ງຂັນທາງການຕະຫຼາດ,
ການວາງແຜນຍຸດທະສາດການຕະຫຼາດ ແລະ ພຶດຕິກຳຜູ້ບໍລິໂພກໄດ້, ວິເຄາະທຸລະກິດ ແລະ ຄູ່ແຂ່ງ
ເພື່ອປະເມີນສະຖານະໃນການແຂ່ງຂັນຂອງທຸລະກິດໃນຕະຫຼາດ ແລະ ສະພາບແວດລ້ອມຕ່າງໆ
ເພື່ອສ້າງຄວາມແຕກຕ່າງທາງການຕະຫຼາດ;
ການພັດທະນາຜະລິດຕະພັນໃໝ່ເພື່ອເຈາະຕະຫຼາດເປົ້າໝາຍ.