ເພື່ອໃຫ້ນັກສຶກສາເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບການວິເຄາະຕະຫຼາດ, ຮູ້ວິເຄາະຈຸດດີ ແລະ ຈຸດອ່ອນຈາກການນໍາໃຊ້ການວິເຄາະ SWOT; ສາມາດສ້າງຍຸດທະສາດການແຂ່ງຂັນທາງການຕະຫຼາດ, ການວາງແຜນຍຸດທະສາດການຕະຫຼາດ ແລະ ພຶດຕິກຳຜູ້ບໍລິໂພກໄດ້, ວິເຄາະທຸລະກິດ ແລະ ຄູ່ແຂ່ງ ເພື່ອປະເມີນສະຖານະໃນການແຂ່ງຂັນຂອງທຸລະກິດໃນຕະຫຼາດ ແລະ ສະພາບແວດລ້ອມຕ່າງໆ ເພື່ອສ້າງຄວາມແຕກຕ່າງທາງການຕະຫຼາດ; ການພັດທະນາຜະລິດຕະພັນໃໝ່ເພື່ອເຈາະຕະຫຼາດເປົ້າໝາຍ.