ເພື່ອໃຫ້ຜູ້ຮຽນເຂົ້າໃຈເບື້ອງຕົ້ນກ່ຽວກັບການຕະຫຼາດຕໍ່ກັບທຸລະກິດການບໍລິການ,
ເຫັນໄດ້ແນວໂນ້ມ ແລະ ການພັດທະນາ, ພຶດຕິກຳຂອງຜູ້ບໍລິໂພກໃນການເຂົ້າຫາການບໍລິການ ແລະ
ການກຳນົດຕໍາແໜ່ງການບໍລິການ, ເຂົ້າໃຈຜະລິດຕະພັນການບໍລິການ,
ການອອກແບບສ່ວນປະສົມການສື່ສານໃນການບໍລິການ, ສາມາດກຳນົດລາຄາ, ການບໍລິຫານລາຍຮັບ, ຂະບວນການບໍລິການລູກຄ້າ
ແລະ ສຶກສາຄວາມຕ້ອງການ. ສາມາດວາງແຜນ ແລະ ບໍລິການບຸກຄະລາກອນທີ່ໄດ້ປຽບ ພ້ອມທັງການພັດທະນາຄຸນນະພາບ
ແລະ ການເປັນຜູ້ນໍາທາງດ້ານການບໍລິການ.
ຈຳນວນໜ່ວຍກິດ: 3