ເພື່ອໃຫ້ຜູ້ຮຽນເຂົ້າໃຈເບື້ອງຕົ້ນກ່ຽວກັບການຕະຫຼາດຕໍ່ກັບທຸລະກິດການບໍລິການ, ເຫັນໄດ້ແນວໂນ້ມ ແລະ ການພັດທະນາ, ພຶດຕິກຳຂອງຜູ້ບໍລິໂພກໃນການເຂົ້າຫາການບໍລິການ ແລະ ການກຳນົດຕໍາແໜ່ງການບໍລິການ, ເຂົ້າໃຈຜະລິດຕະພັນການບໍລິການ, ການອອກແບບສ່ວນປະສົມການສື່ສານໃນການບໍລິການ, ສາມາດກຳນົດລາຄາ, ການບໍລິຫານລາຍຮັບ, ຂະບວນການບໍລິການລູກຄ້າ ແລະ ສຶກສາຄວາມຕ້ອງການ. ສາມາດວາງແຜນ ແລະ ບໍລິການບຸກຄະລາກອນທີ່ໄດ້ປຽບ ພ້ອມທັງການພັດທະນາຄຸນນະພາບ ແລະ ການເປັນຜູ້ນໍາທາງດ້ານການບໍລິການ. 

ຈຳນວນໜ່ວຍກິດ:  3